چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

 

رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان:بازی سخت،نفس گیر و مهیجی بود و فراتر از لیگ 2 ،بایدپذیرفت که نمی شود باهمه چیز جنگید ،اما همچنان باید تلاش کرد

 

سرویس ورزشی موج برنا لیگ دسته دو باشگاههای کشور با برگزاری 12 دیدار از ساعت 16 روز جمعه 8 دیماه در مناطق مختلف کشور برگزار شد و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی در آذرشهر میزبان شهرداری آذرشهر بود .

ملوانان در حالی به مصاف تیم قدرتمند و متمول شهرداری تبریز رفته بودند که 5 مصدوم تیم را همراهی می کرد و بالاخره با تلاش کادر فنی و پزشکی باشگاه ملوان به تمرین چهارشنبه شب رسیدند ، اما ششمین مصدوم تیم در تبریز دچار مصمومیت غذایی شد و علی رقم همه مشکلات ، همه بازیکنان هم قسم شدند تا یک بازی خوب و منطقی داشته باشند و حداکثر امتیاز را بدست آورند .

بازی در کوارتر اول سخت و نفس گیر بود ، تماشاگران آذرشهری سالن نسبتا کوچک شهر را پر کرده اند و البته حضور تمام مسیولان شهری جالب توجه بود تا نمایشی مقتدرانه از ورزش آذربایجان شرقی خصوصا بسکتبال باشد که با 3 نماینده در بسکتبال در رده بزرگسالان حضور دارند . کوارتر اول هرچقدر ملوانان غافلگیر شدند و شوتهایشان به خطا رفت آذرشهریها در شوتهای منطقه ای و 3 امتیازی موفق بودند و مشخصا یکی از ویژگیهای مزیت تمرین و مسابقه در سالن اختصاصی ، در حالی که ملوانان عملا در هفته در دو سالن تمرین می کنند و روز مسابقه در رشت به مصاف حریفان می روند و طی چند مسابقه اخیر بازی در سالن شش هزار نفره رشت و تختی برگزار شد . نهایتا این دیدار با برتری برتری 24 بر 11 میزبان   به پایان رسید .

کوارتر دوم با چند تغییر روند تیمی ملوانان در دفاع بهتر شد و در حمله هم موفق تر ظاهر شدند ، دفاع خوب ملوانان و حمایت از مهاجم موجب شد تا نتیجه بهتری نسبت به کوارتر اول بدست آید و نهایتا کوارتر دوم با برتری 21 بر 16 آذرشهریها به پایان رسید تا نیمه اول با برتری 45 بر 27 شهرداری آذرشهر به پایان برسد .

 

کوارتر سوم ملوانان حجومی تر و با برنامه آغاز کردند و تعویضای مربی میهمان راه به جایی نبرد و ملوانان تیم برتر این میدان بودند و ملوانان کوارتر سوم را با برتری 17 بر21 به پایان رساندند. کوارتر سوم اوج حمایت تیمی بود تا کار برای میهمان سخت شود و ملوان خود را به آذرشهر نزدیک کرد .

کوارتر چهارم حساسیت بازی بالا گرفت و ملوان برتری محسوسی را متوجه رغیب کرد تا اختلاف امتیاز در بعضی دقایق به 6 برسد و این موضوع موجب شد تا تماشاگران ایستاده بازی را دنبال می کردند و تشویق منظم و فریادها سرمربی آذر شهر موجب شد تا چند شوت 3 امتیازی پیاپی کار را برای ملوانان سخت کند تا کوارتر چهارم را ملوانان با نتیجه نزدیک 19 بر 18 واگذار کنند و نهایتا این دیدار با برتری 80 بر66 شهرداری آذر شهر به پایان برسد .

 

ملوانان علی رقم این شکست با 8 امتیاز در مکان دوم گروه چهار تیمه قرار دارند ، ملوانان هفته آینده میزبان شهرداری نوین تبریز هستند و در صورت پیروزی صعودشان مسجل خواهد شد ، اما همچنان باید در انتظار دیدار عقاب تهران و شهرداری آذرشهر باشند تا در صورت پیروزی آذرشهر موفق به صعود شوند ، این مسیله در حالی است که بازی رفت عقاب تهران و شهرداری آذرشهر در تهران با برتری شهرداری میهمان رقم خورد و بعید به نظر می رسد عقاب تهران بتواند از سد حریف قدرتمند و البته میزبان  خود بگذرد .

 

رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان با بیان اینکه بازی خوب و نفس گیری بود افزود :

بازی در سطح لیگ دو نبود و فراز و نشیب فراوان داشت ، بازیکنان شایسته و ارزشمند شهرداری آذرشهر قابلیتهای خود را به نمایش گذاشتند و در مقابل بچه های ملوان هم خوب ظاهر شدند و علی رقم شش آسیب دیده بازی بسیار بدی انجام ندادیم .

سرمربی ملوانان گفت : در حد بضاعت شهر آذر شهر پذیرایی خوبی انجام شد و از میزبانی شهرداری آذرشهر بسی

ار ممنونیم ، اقامت خوبی بود و با اسکان در تبریز که تنها یک ساعت فاصله داشت ،سعی کردند تا در پایگاه قهرمانی تبریز مستقر شویم .

کارشناس تربیت بدنی افزود : برای یک تیم اتفاقات زیادی می افتد و نمی شود با همه چیز جنگید و یک جایی ، یک مشکل یا هر سدی موجب می شود شما متوقف شوید ، اما طی این سالها آموختم نباید ناامید شد و باید تلاش کرد .

رضازاده در پایان افزود : شهرداری آذر شهر تیم خوب ، با کادر فنی کامل و خوب ، بازیکنان شایسته ای دارد و با اطمینان از صعود وارد مسابقات شد و در کل در گروه خوب و قدرتمندی قرار داریم و همه قابل احترام هستند .

 

شایان ذکر است نمایشگر 24 ثانیه ای توسط علاقمندان و دانشجویان آذرشهری طراحی و ساخته شده بود که بالای دو حلقه نصب شده بو د که نمایش 24 ثانیه و وقت را انجام می داد که شاید با کمی کار روی آن در تمام ایران استفاده شود ، اما چون برای بار اول در این دیدار تست شده بود در فاصله 5 یا 6 ثانیه آلارم هشدار اتمام می داد که کمی موجب التهاب و سردر گمی بازیکنان و داوران شد .(ر-571)   

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna